Известие

Collapse
No announcement yet.

Угасва двигателя по време на движение 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Живко кажи в кой сервиз да ида Точно за дебитомера имаше грешка, може ли от него да стават тези номера
    Last edited by jorkatael; d.m.y г., 14:39.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от jorkatael Покажи съобщение
      Живко кажи в кой сервиз да ида Точно за дебитомера имаше грешка, може ли от него да стават тези номера
      От дебитомер не! То може и с откачена букса да си караш Виждам че си от Перник, София ти е на близо!
      Избери си един от трите, всеки един от тях ще ти свърша работата!
      http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=81
      http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=53
      http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=51
      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 15:05.
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        София

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от jorkatael Покажи съобщение
          София
          е идеално, виж горните линкове и ще ти решът проблема много бързо
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Възможно ли е проблема да е от некачествено гориво ЕКО бензиностанция

            Comment


            • #21
              Не. А и на ЕКО е хубава нафтата.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Може да гасне и от помпа високо налягане.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от jorkatael Покажи съобщение
                  Алфа Ромео 156 1.9 жтд. По време на движение двигателя угасна. работеше и климатика. Опитах няколко пъти да запаля но не става. Изчаках 5 м. и запали, но след 30м. двигателя пак угасна и т.н.т. Някой да знае какъв е проблема? Благодаря.
                  А горивния филтър от кога не е сменян?

                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Не. А и на ЕКО е хубава нафтата.
                  Не бих казал. При всяко сипване на ЕКО алфата от подписа влиза в авариен режим

                  Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                  Може да гасне и от помпа високо налягане.
                  И за моята това казват, но при мен гасне точно на 3000 оборота и то само ако е загряла и не винаги.
                  Last edited by DarkKnight; d.m.y г., 16:44.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                  BMW 316 Compact '95

                  Comment


                  • #24
                    И мислиш, че проблема е в нафтата?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                      А горивния филтър от кога не е сменян?


                      Не бих казал. При всяко сипване на ЕКО алфата от подписа влиза в авариен режим


                      И за моята това казват, но при мен гасне точно на 3000 оборота и то само ако е загряла и не винаги.
                      Глупости,на ЕКО нафтата е една от най-добрите в БГ,мойта кола се кара само с нея,и никога не съм имал проблеми,повярвай ми колата ти не влиза в сервизен режим от нафтата.

                      П.С.За проблема на колегата,отиди на хубава диагностика
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        И мислиш, че проблема е в нафтата?
                        Ами така мисля, все пак го прави номера винаги след като заредя от ЕКО. Според мен са свързани...


                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Глупости,на ЕКО нафтата е една от най-добрите в БГ,мойта кола се кара само с нея,и никога не съм имал проблеми,повярвай ми колата ти не влиза в сервизен режим от нафтата...
                        Аз си мисля, че влиза от ЕКО - не съм сигурен. Но за нафтата - кажи го на чисто новия ми филтър който си замина след ЕКО. Или си сигурен, че във всяка бензиностанция ЕКО нафтата е перфектна? Знам само че от както сипвах на еко колата почна да ми прави проблеми, единия от които все още се появява (а именно гасненето на 3000 оборота когато е загрял двигателя и съм я карал преди това на ниски обороти) и при всяко сипване на ЕКО след има няма 1-2 км ми светва дюзата и забива муцуна...

                        П.П. До колкото разбрах имало датчик на помпата за високо налягане, който като тръгне да си заминава и започва да ги прави тези номера от кофти нафта, или са ме заблудили?

                        П.П.2 Извинявам се на колегата, че му цапам темата, но мисля че проблемите са ни сходни, а не ми се сменя всичко което може да е, че ще ми излезе по-евтино да си взема нова 156-ца
                        sigpic
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                        BMW 316 Compact '95

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                          Ами така мисля, все пак го прави номера винаги след като заредя от ЕКО. Според мен са свързани...




                          Аз си мисля, че влиза от ЕКО - не съм сигурен. Но за нафтата - кажи го на чисто новия ми филтър който си замина след ЕКО. Или си сигурен, че във всяка бензиностанция ЕКО нафтата е перфектна? Знам само че от както сипвах на еко колата почна да ми прави проблеми, единия от които все още се появява (а именно гасненето на 3000 оборота когато е загрял двигателя и съм я карал преди това на ниски обороти) и при всяко сипване на ЕКО след има няма 1-2 км ми светва дюзата и забива муцуна...

                          П.П. До колкото разбрах имало датчик на помпата за високо налягане, който като тръгне да си заминава и започва да ги прави тези номера от кофти нафта, или са ме заблудили?

                          П.П.2 Извинявам се на колегата, че му цапам темата, но мисля че проблемите са ни сходни, а не ми се сменя всичко което може да е, че ще ми излезе по-евтино да си взема нова 156-ца
                          Така е вероятно рпблема ти е в регулатора на налягането,ма не ми се вярва да е от нафтата проблема,доста хора около мен карат с Еко,и нямат никакви проблеми,мойта кола зимата на -19 запали с 2 оборота с Еко нафта.Честно да ти кажа аз заради работата ми следя различните видове нафта,и смея да твърдя че Еко е е дна от най-добрите нафти,да не кажа най-добрата.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Колега преди месец имах същия проблем.При работна температура на двигателя(90градуса)паднат ли оборотите и гасне.15-20 минути след това няма ядове.Ходих на диагностика смениха точно този датчик-на хол.Да чукна на дърво няма ядове след това.Успех!
                            алфа 156 1.8тс16v

                            Comment


                            • #29
                              Добра диагностика е истината. Имах същия проблем...помпа високо налягане се оказа...и съм убеден, че и при теб е така...намери отнякъде читава и пробвай... Ако се окаже тя...ти препоръвам да си намериш такава от 115кс мотора...има менбрана и може да я почистваш и има по-дълъг живот. Помпата замината с времето от кофти нафта...но това е процес...дошло и е времето!
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #30
                                Вчера и на мене ми се случи същия филм и то в центъра на София..Изгасна ми колата в движение и след това не иска да запали...Разкачах клемата (но от това никаква файда) и след 30-40мин след поредния опит да я запаля успях и викам да се връщам на обратно към нас и минах 120-130м. и опп...давам газ и изгасна... след това даже и не се опитвах за да не изхабя акумулатора ! Днеска дойде момчето дето ми я прави ,пуснахме я на диагностиката и отчете грешка на датчика на к.вал.. Преди малко го сменихме и заспа работа !

                                Comment

                                Working...
                                X